۱۳ آبان ۱۳۹۲، ۱۲:۰۴

پروتور تنیس روی میز لهستان؛

حریفان چهار نماینده ایران فردا معرفی می‌شوند

حریفان چهار نماینده ایران فردا معرفی می‌شوند

پینگ‌پنگ‌بازان شرکت کننده در مسابقات پروتور جهانی لهستان با تاخیر چند ساعته امشب عازم محل برگزاری این رقابت‌ها خواهند شد. این در حالی است که طبق برنامه قرعه کشی مسابقات برای مشخص شدن برنامه دیدارهای 312 بازیکن شرکت کننده فردا برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات پروتور جهانی لهستان که حضور در آن به عنوان اولین برنامه در جهت آماده‌سازی تیم ملی تنیس روی میز برای شرکت در رویدادهای مهم جهانی و آسیای سال آینده لحاظ شده است به میزبانی شهر اسپالا برگزار می‌شود. نوشاد و نیما عالمیان همراه با سروش امیری‌نیا و حمیدرضا طاهرخانی بازیکنان ایرانی شرکت کننده در این مسابقات هستند.

قرار بود این بازیکنان همراه با احمد جعفری‌پور که به تازگی هدایت تیم ملی را بر عهده گرفته است، بامداد امروز دوشنبه عازم لهستان شوند اما سفر آنها با چند ساعت تاخیر ساعت 21 امشب برگزار می‌شود. بر این اساس اعضای تیم ملی تنیس روی میز ایران امشب تهران را به مقصد اسپالا ترک می‌کنند تا از روز چهارشنبه دیدارهای خود با حریفان جهانی‌شان را آغاز کنند.

طبق برنامه اعلام شده 312 بازیکن از 44 کشور برگزار کننده مسابقات تنیس روی میز پروتور جهانی لهستان خواهند بود. قرعه‌کشی این مسابقات فردا برگزار می‌شود و طی آن مشخص خواهد شد که پینگ‌پنگ‌بازان ایران با چه بازیکنانی و از چه کشورهایی دیدار خواهند داشت. در این رقابت‌ها که 70 هزار دلار جایزه نقدی دارد، نوشاد عالمیان در سید 24 مسابقات قرار گرفته است.

قرار است تیم ملی تنیس روی میز پس از حضور در مسابقات پروتعور جهانی لهستان عازم آلمان شود تا در پروتور جهانی این کشور شرکت کند.

کد خبر 2168812

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha